עובדות מעניינות על המגזין הבינלאומי ADWEEK

January 14 2024Cfao

עובדות מעניינות על המגזין הבינלאומי ADWEEK. Adweek היה מקור מהימן לחדשות עבור תעשיית שיווק המותגים מאז פורסם לראשונה בשנת 1979. הפרסום מכסה את כל ההיבטים של האקוסיסטם השיווקי, כולל פרסום ויצירתיות, קשרי לקוחות-סוכנות ומדיה, טכנולוגיה ופלטפורמות התומכות ב- תעשיית השיווק העולמית. המגזין ורשת האתרים שלו הם המקום הטוב ביותר להתעדכן בהתפתחויות האחרונות בשיווק ופרסום, הן מקומית והן גלובלית.

רשת Adweek מורכבת משלושה אתרי חדשות מובילים בתעשייה המתעדכנים באופן רציף, המעדכנים את סוכנויות הפרסום והמשווקים בהתרחשויות האחרונות בעולם הפרסום ומדיה ההמונים. הרשת כוללת את AgencySpy, המציעה נקודות מבט פנימיות על עולם משרדי הפרסום מנקודת מבט עצמאית. מזכיות חדשות במסעות פרסום וזכיות של לקוחות ועד לגיוס עובדים חדשים ואבני דרך של החברה, AgencySpy היא קריאת חובה לכל מי שעובד בתחום משרד הפרסום.

האתר הנוסף ברשת הוא Adweek Wire, מהווה את המרכז של המוציא לאור להודעות מקוריות מלקוחות וסוכנויות המתפרסמות לציבור באמצעות מדיה חברתית. הודעות אלו אינן נערכים או נבדקות בשום צורה על ידי צוות העורכים ב-Adweek והן מתפרסמות כפי שהן, כדי לעזור למפרסמים ולסוכנויות להישאר מחוברים זה לזה ולתת לקוראים תחושה של מה שקורה בעולם הפרסומות.

לבסוף, רשת הבלוגים Adweek מציגה מאמרים שנכתבו על ידי מערכת המגזין המתמקדים בנושאים שונים הקשורים לתעשיית המיתוג והשיווק. מהחדשות האחרונות והנושאים הפופולריים ועד לתכונות מעמיקות, בלוגים אלו מהווים השלמה מושלמת לתוכן הראשי באתר Adweek ומשמשים מקור מידע נוסף לקוראים.

לכתבה על סוכנות הפרסום TBWA שהוכתרה כסוכנות הבינ”ל 2022 ע”י מגזין פרסום יוקרתי.

#TBWA
Share: